goo dag igår.

God morgon! :)

De blev ingen mer uppdatering igår, jag umgicks med Elin hela dagen. Först satt vi på
bibblan i Vara och där pluggade Elin, efter någon timma där drog vi ut och träffade Elins
kompis Jimmy. Gick och käkade på Gabriels och sen gick vi bort till Minerva där Elin fick 
sin frisyr och sminkning till hennes studentbal bestämt. Efter de gick vi mest runt, sen tog
Elin och jag buss hem till mig vid halv 7 för att fixa oss snabbt.

När vi var klara tog vi bussen in till Skövde och mötte Elins kompis Joakim. Vi drog till
Coop forum och köpte massa skit och så drog vi ut till Stenstorp för att grilla. Trots lite
regn var de riktigt mysigt, när vi grillat klart drog vi till Skövde igen hem till Joakim och
såg på film. De blev dawn of the dead, inte särskilt läskig.. men vi tittade inte så mycket
heller så.

Satt och smsade och Elin fick halva inne på Joakims bror som hon tyckte var galet snygg.
Han gick förbi Joakims rum i bara handduk och då blev hon helt galen, mest i hans tattoo
tror jag. Hon fick hans nummer av Joakim, så låg dom vägg i vägg och smsade till varann
istället för att gå in till varann. Haha, Elin är så söt! Efter filmen låg vi mest och pratade &
fortsatte smsa sjuka sms till folk, vilket liv man har.

Vid 2 i natt körde Joakim hem oss till mig och då satt Elin och drev med en massa killar på
msn. Jag låg i min soffa och halvsov typ, var sjukt trött. Sen såg vi på Linas kvällsbok och 
så somnade vi vid 6 tiden och blev väckta av min mobil som ringde vid 9. Jag försökte då
att somna om men det var sjukt varmt i rummet och att sova i samma säng under samma
täcke blir ju inte svalare precis.

Så jag gick och la mig på en filt på golvet under ett av mina fönster som var helt öppet. Då
lyckades jag faktiskt somna och sova i typ två timmar. Men nu har jag sjukt ont i min höft,
golvet var inte så bekvämt att ligga på precis. Yeye, hade iaf en superbra dag igår som ni
ser! :) Nu ska Elin och jag ner och käka frulle, får se när jag får tid över till bloggen nästa
gång.

Ha en fin dag! :) Kisses ♥ 

Bjuder på lite bilder på gårdagen, enjooy;










/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: vi ska grilla och äta gott med släktingar :)

sj?

kram

2010-05-21 @ 16:32:51
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Tove

:) sol sol sol..

hur har din dag varit?

2010-05-21 @ 19:28:45
URL: http://prinsessantove.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: hehe gör du ikväll då?

2010-05-21 @ 20:21:00
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: lisa

Har du mig på bloglovin?:) om du inte har de på så lägg till mig för jag har dig! :)

2010-05-21 @ 20:51:47
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: linnea

Nu har jag frågestund igen.

Var med om du vill :)<3

2010-05-22 @ 19:57:36
URL: http://neuus.blogg.se/
Postat av: malin

haha jo en av dom bästa ju :)

2010-05-22 @ 19:59:53
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0