ammi's julklappar 09.

De två saker jag saknade mest som jag önskade
mig men inte fick var klockan och ipoden. Annars
var jag nöjd me de jag fick. 

Men klockan ska jag köpa själv på tisdag då jag ska
till gbg! Jag tycker faktiskt att jag är värd en ny klocka
efter att ha jobbat så mycket i jul. Man måste belöna sig
själv ibland =)

ett armband, smink, nagellack & stickers
t naglarna låg i julstrumpan på morgonen


Lacoste parfym (såklart) får de varje jul och födelsedag. Denna
jul var de från mamma och pappa, även fbk-kepsen är från dom.
Jag är helt kär i den, så jävla snygg. Kommer att användas mycket!
& så fick jag äntligen dkny parfymen som jag önskat mig i typ två
år. Fick den av älskade storebror (=


''En gnutta mod'' från mamma och pappa.
Två böcker från Katarina von bredow, hon skriver så otroligt
bra! Fick dom av brorsans tjej =)


Hela familjen är engagerade i att få bra kvalite på mitt
hår igen. Så många dyra hårprodukter blev de denna
jul vilket är himla bra. För de svider att köpa dyra saker
till håret själv, haha!

Vit minivolymtång, hårsspray, hårinpackning, schampo &
balsam och en turban handduk som skulle torka håret snabbt
och skonsamt (istället för hårfön som inte är skonsamt). Men
den var skit kass, testade den idag. Allt de från mamma & pappa
iaf =) Björn Axén's värmeskydd från brorsans tjej.


bild på volymtången, tkr den e söt :')

Puder & Beckhams signature parfym från brorsans tjej =)
Armband, usb-minne och nyckelring från mamma & pappa.


Ljusslinga med hjärtan, tre silvriga ljusstakar.. på ena sidan
är det värmeljushål och anda sidan hål för vanligt ljus. & en
glaskula man kan lägga typ sand och ett värmeljus i och sen
hänga upp i taket. Allt från mamma & pappa =)


Coops kokbok och ett presentkort på 250:-.
Detta låg i julklappen jag fick från jobbet =)


Sveatrosor från göll =)

Bobby's shampo och balsam, fick de av mamma.. var dock
ingen julklapp. Skulle få de ändå, ja älskar min mamma =)


Ja.. de var vad jag fick denna julafton. Saknade som sagt klockan
och ipoden, men klockan köps på tisdag! Ipoden väntar jag nog
med ett tag. Är i mer behov av en ny mobil än en ipod känner jag.

Galet bra att jag fick så mycket bra hårprodukter. Blir inte så att
man köper dyra hårprodukter själv. De svider att köpa sånt själv
tycker jag. Haha! Men jag är nöjd med mina julklappar iaf =)

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Alina

finfin blogg! :)

2009-12-26 @ 22:39:39
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Erika

Nice julklappar :)

2009-12-27 @ 12:50:58
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0