great.

Sådär, nu hinner jag med bloggen lite grann. Gick upp
8 och drog iväg till frisören för att fixa håret. Blev som
sagt missfärgat när jag skulle färga brunt i torsdags.

Nu är det röda borta och jag har fått en snyggare brun
färg! Ska tillbaka om en månad och lägga på en till
toning sen en månad efter det ska jag göra blonda slingor.

& någon månad efter de blir jag blond igen. Dock inte så
blond som tidigare. Blir något mer naturligare blond då och
inte sådär vitt. Enda anledningen till att jag färgat brunt nu
är för att rädda mitt hår.

Började tappa de och de gick av jättemycket varje gång jag
blekte det. Så jag fick panik! Min frisör sa att färga brunt nästan
var enda lösningen till att få håret att må bra igen. Iaf om man
ville att det skulle gå fort.

De känns redan nu att topparna är mycket friskare. Och håret
är lenare och glansigare. Förut var de helt ärligt som att ta på
tuggummi när man tog i mitt hår. Euuuw.

Men det känns bra med håret nu iaf. Kommer ju få bli blond
igen tillslut så det känns värt att vara brunett nu för att bygga
upp hårets kvalité =)

Nu ska jag gå och fortsätta slå in julklappar. Sedan blir det
dusch och fix och iväg och jobba 15.00-22.00.

Hörs om en stund! =)


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0