läckra zip tröjor från gina

Åh vad sugen jag är på att åka och shoppa! Är inne på Ginas
hemsida och kikar runt. Hittade dessa zip tröjor precis, and I'm
in love. Dom är ju to die for!

Jag sa förut att jag är svag för volangklänningar. Men något jag är
ännu svagare för är leopardmönstrade kläder. Blir förmodligen gbg
på lördag. Då kan jag lova att jag kommer att komma hem med en
sån här tröja!

Vet dock inte vilken färg jag ska köpa? Hmm, kanske röd eftersom det
snart är jul. Eller kanske svart för att det är lätt att matcha andra färger
med. Eller kanske den vita eftersom vi blondiner är snyggast i ljusa färger.

Rosa blir det iaf inte, för jag är inte så himla barbie av mig. Rosa kläder
är ett big no no för mig. Tror jag endast har ett enda rosa plagg i min
garderob och det är en söt volangkjol.

Men vad säger mina läsare om dessa tröjor?
Vilken färg skulle ni köpa om ni skulle köpa en?
HISS/DISS? ♥


zip tröja från Gina Tricot, 249 :-

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: mst

:D

2009-12-07 @ 00:12:11
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

godnatt! =)

2009-12-07 @ 00:17:55
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0