life is sooo goood.

Har vart hemma sen några timmar, men har tittat på
färjestad-frölunda på tv. Och efter de snackat me päronen
så bloggen hinns med först nu.

Har verkligen haft en superbra dag! Det blev som sagt skövde
hela långa dagen. Först shopping med Thilda, hennes kille och
Göll. Vi gick ända ut till Elins esplanad för att vissa gnällde så
över att de va hungriga och att de inte fanns något bra ställe
att äta på mitt inne i stan. Haha, sweet!

Nu ikväll blev de bio med enbart Göll. Vi såg på Old dogs och
den var faktiskt riktigt bra. Så den kan jag verkligen rekomendera!
Man fick många skratt till den filmen.

Har verkligen vart en skit bra dag med världens bästa sällskap.
Skrattat så jag fått ont i magen. Jag borde inte få dricka cola asså.
Jag blir helt gaaaalen.

Jimmie och Thilda på donkeen, sötnooosar!


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo :D!

2009-12-29 @ 00:06:29
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Thilda

omg sjukt bra dag :D

2009-12-29 @ 12:27:49
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0