sleeep weeell.

Nu är jag verkligen supertrött, kan knappt hålla ögonen öppna
längre. Är det då de är dags att sova eller? Think so. Så nu
dejtar jag kudden några timmar. Alarmet ringer redan 9.00.

För 10.20 kommer Thilda, hennes pojke och Thildas mamma
och hämtar mig. Ja skulle till Skövde me göll imorgon och Thilda
och hennes pojkvän skulle också dit. De skulle åka samma buss
som jag dit så då åker vi tillsammans.

Är väl med dom en stund i Skövde sen me skulle jag tro. Ska även
försöka hinna med att träffa min soulmate Amanda. Så ja, de blir en
hel dag i skövde imorgon. Shoppa på dagen, bio på kvällen.

Blir nog bra. Well, well dejten väntar.
Kuuuudden. Sov sött! =)

Ammi right now, osminkad, sleeten oh trött? jootack


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: hejannw

haha ja ;D

2009-12-28 @ 02:13:31
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: amanda

fin blogg!

allt väl? :)

2009-12-28 @ 05:04:52
URL: http://amandawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0