underbar dag.

Sorry för att jag inte hann med uppdatering i morses innan jag
åkte iväg. Var så otroligt seg, så jag orkade faktiskt inte. Blev
iaf skövde med Amanda idag.

Shoppade de sista julklapparna och hittade även min nyårsoutfit.
Galet bra att jag hittat kläder för både julafton och nyår nu. Amanda
fyllde år för ett tag sen så jag bjöd henne på mat och bio idag med.

Det blev luftslottet som sprängdes & gaah vad bra den var! Verkligen
sjukt bra. Fick även träffa min älskade och mycket saknade Mikan en
stund. Amanda och jag träffade även en utlänning på donken som var
galet kul.

Kom och satte sig bredvid oss bara och börja snacka om att han
kämpade för att rädda fiskarna i havet och grejer. & snackade om
att tjejer som var snygga var ''kokkos'' i huvudet. Jag höll på och dö
och visste inte vilket håll jag skulle titta åt.

Efter ett tag gick vi iaf för att bion började. & som sagt var den sjukt bra!
Bilder på grejerna jag köpte idag kommer imorgon kväll.

Nu ska jag gå och ringa ett samtal. Sedan ska jag faktiskt redan sova.
Jobbar 12.00-20.00 imorgon så alarmet ringer 11.30. Tror inte jag skriver
något innan jobbet, blir nog uppdatering först på kvällen. Men det märker
ni väl.

Sov sött & god natt! =)

Jag älskar dig världens bästa vän.
Så himla glad över att jag har dig! <3


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv: Hehe :D

Göra imorgon? :=)

2009-12-15 @ 22:11:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0