and all the bad thoughts just let them go.

Ingen i familjen orka laga mat idag, så vi lät kineserna på da
vinci laga maten åt oss idag. Sjuuuuukt gott med kinamat! Ska
ut och övningsköra lite med pappa om en stund.

Känner mig helt galet sliten idag, så efter att jag kört med pappa
kommer nog lil sis hit. Så blir det bara en chillerill kväll och se på
Beck med henne. Inga fel där inte!

Yeye, ska fortsätta spela spel nu under tiden jag väntar på
att pappa ska bli klar för att dra ut och köra med mig. TTYL ♥

Spindelharpan är ett grymt bra tidsfördriv (yy')


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: yulia ♥

sv: jag höll på att krocka med bilen och sedan sov jag hos en killkompis :)

2010-04-25 @ 16:34:59
URL: http://yuliaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0