dansen är min pojkvän.

Har vart hemma sen 22 men har tagit en lång dusch och ätit massa
melon. Var sjukt kul på feminine vibe träningen idag, börjar dock
verkligen kännas att uppvisningen är nära nu. Så de är rätt pirrigt!

De är bara halva gruppen som ska vara med på uppvisningen så vi
hade den andra halvan som publik idag. De fick sitta och peppa oss
osv! Gick skit bra att dansa i de kläderna jag tänkt så det var ju kanon.

Längtar till lördag hur mycket som helst samtidigt som jag bara vill spy
när jag tänker på hur nervös jag kommer vara där uppe på scen. Men
jag ser detta som en utmaning och jag ska klara den! Har haft två
uppvisningar tidigare, men bara små på dansskolan.

Så detta blir ju något större, men jag hoppas jag fixar de. Vilket jag
tror jag kommer göra, gäller att ha rätt inställning bara tror jag. Hade
jazz efter feminine vibe träningen som vanligt och de gick bara bra.

Övar fortfarande mycket på grunderna, men fick dansa en hel del idag
och det var hemskt kul! Mamma har alltid sagt att shoppingen är min
pojkvän- den finns där när jag behöver den och även när jag inte behöver
den.

Men det är dansen som är min pojkvän! Dansen får mig att känna lycka
och att livet är problemfritt, det är väl så en pojkvän ska få en att känna?
Så länge jag har min dans behöver jag inget annat, för jag är helt seriöst
världens lyckligaste brud när jag får dansa.

Sjukt egentligen hur man kan känna sån kärlek för en sport. Men det är
skönt som fan, för jag vet att vad jag än gör finns dansen alltid där. Den
tryggheten har man inte med vänner/pojkvän. Så jag antar att dansen gör
mig lycklig för att jag vet att jag aldrig kommer förlora den.

Låter kanske lite konstigt, men så äre iaf :) TTYL ♥

I'm telling you loosen up my buttons baby


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha :D vad gör du ?

2010-04-07 @ 00:07:34
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Dolly

va görs

2010-04-07 @ 00:23:38
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Dolly

tänkte sova snart

2010-04-07 @ 00:30:33
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Pontus

Nice att du dansar då, verkar ganska ovanligt :O :)

2010-04-07 @ 19:45:31
URL: http://pontusingeby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0