galet mysig dag/kväll.

Har verkligen haft en supermysig dag/kväll! Började med att se
på beck och ha massa mys med lil sis. Blev en hel del prat också
såklart, vi förstår varann så himla bra.

& gaah vad läskigt lika vi är med vissa saker. Men de tycker jag
bara är bra! Vid 18 drog hon hem till Jakob och då kom Andreas
hem till mig. Han har ju kirrat körkort och allt nu, nice price ;)

Var hur skönt som helst att träffa honom igen! Låg och snackade
massa minnen från när vi gick i 9an och sådär, skit mysigt :) Han
drog hem vid 22 tiden och då blev de Johan Falk med päronen.

Längtar något otroligt mycket till helgen! Hoppas verkligen att denna
veckan går fooooort :) Har en känsla av att helgen kommer bli riktigt
grym trots att jag är pissnervös inför min dansuppvisning.

Tänkte kila ner och tvätta bort sminket nu, blog you later <3

lil sis and moi förut idag, I love you ♥


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: E M M A

okej:D musi lD:

2010-04-05 @ 23:52:39
URL: http://jao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0