grattis leeeena <3

Åh, herregud vad sjuk familj jag har. Haha jag har så himla ont i magen
nu så jag vet inte vad, har skrattat så jag inte fått luft. Har som sagt firat
Lena nu ikväll, ibland älskar jag verkligen att umgås me min familj!

Vi hade så sjuka samtalsämnen under hela kvällen, de brukar bli så när
alla är övertrötta. Jag satt med Emil och Lena en stund, så började Emil
prata bebis språk typ. Så sa han något om att han klappade Lena men i
mina öron lät de som han sa något med f*tta.

Jag: Sa du att du klappar henne på f*ttan!?
Emil:
Ohja! Ååååh, Emil är det din peeenis eller din stortå?
Jag: HAHAHAHAHAHA! Har du så liten k*k?
Emil: Eller så har jag en jävligt stor stortå *Drar fram foten och
har dragit ut sockan på halva foten så att foten ser skit stor ut*
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHA! *Ramlar ihop & dör*

Han är så jävla sjuk men så jävla älskad, bästa brorsan i världen. Har
med andra ord haft en sjukt rolig och bra kväll. Ibland kan det faktiskt
vara riktigt skönt att umgås med familjen. Jag hoppas Lena blev nöjd
med sin födelsedag! (:

Bjuder på lite bilder från kvällen;
Emil var ute i sista sekund som vanligt och hade inte slagit in
sina paket. Så tvinga han mamma att göra de åt honom..? haha


Emil & Lena :)

Lena hade gjort värsta söta bakelserna :')

Är de Emil som skämmer bort sin älskling eller? Jo för de är
de nog, så himla gullig är han. Han hade verkligen köpt precis
allt de hon hade önskat sig, aawi :')


Mammaaaa ♥

Jag ska som sagt på dansläger i sommar med min feminine
vibe grupp och Lena går ju i samma grupp som mig. Så jag
kom med den smarta idén att jag, mamma och pappa kunde
ge henne lägret i present. De uppskattades verkligen, så det
var ju lyckat. Gosh vad kul de ska bli! =D


Jag är så jävla avundsjuk på Emil och Lena. 17 månader har
dom vart tillsammans och dom ser fortfarande på varann som
om dom träffades igår. Så sjukt glad för min brors skull <3



Emil langar posen, hahahhaha jag döör


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: LORISSA

låter som en trevlig kväll :D



imorgon ska jag på födelsedagsfest och sedan jobba på lördag :D

2010-04-23 @ 00:59:47
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kärlek :D

2010-04-23 @ 07:38:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0