stööört kul.

Det gick superbra att övningsköra idag och pappa och jag var sams
hela tiden, woho ;) Förut har jag tyckt att de vart läskigt att köra, men
idag var det så jävla kul! Jag hade velat köra hela dagen, haha.

Men pappa lovade mig att vi ska ut och köra imorn också. & så ska vi
försöka köra varje kväll nu när han kommer hem från jobbet. Så tyckte
han att jag skulle köra ner till Öland sen om två veckor då vi ska dit.

Haha, vi får väl se hur det blir med de. Men min bror gjorde det de året
han skulle fylla 18 och vi skulle ner till Öland i maj. Så jag kan ju inte va
sämre jag? Får köra som fan dessa två veckor som är kvar innan vi åker ;)

Har suttit i min brors rum med honom och Lena sen jag kom hem. Emil satt
och räkna matte så jag räknade lite med honom jag med. Hela familjen har
precis åkt iväg till stan nu till Lenas mormor där de ska fira Lena med hela
hennes familj.

Men jag stanna hemma, orkade inte följa med. Så nu sitter jag och funderar
på om jag ska orka duscha och fixa mig inför fest ikväll. Eller om jag bara
ska vara hemma själv och njuta av att vara helt själv i huset. Svårt val..

Aja, det löser sig nog. Hoppas ni haft en
bra dag och får en fin kväll! :) TTYL ♥


bild lånad från google.se

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: ebbaho

hihi:)

2010-04-24 @ 17:18:43
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: lisa

sv; härligt:)

2010-04-24 @ 17:38:33
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0