stört kul dag/kväll/natt!

Tjölululu!

Kom precis hem, det blev lite mer än bara skövde idag haha. Först blev de
skövde och käka med Mikan och så kom min vän Rickhard dit en stund med.
Grymt skönt att få träffa dom igen, kan inte minnas när jag träffa dom sist!
Vi satt på donken hur länge som helst, chefen där  bjöd mig och mikan på
hot wings och glass.

& efter de fråga han om vi var sugna på att jobba där. Ville vi de så fick vi,
men jag jobbar ju på coop och Mikan på donken i mariestad så vi tacka nej.
Men aldrig fel att få frågan ;) Kring 3 tog jag buss till lidköping, skulle egentligen
bara köpa nya dansbyxor men de blev inte riktigt så.

Stötte på Arvid, Patrik och deras tjejkompis Elin på stan så då snackade jag lite
med dom. Sen skulle Arvid dra och då följde jag och Elin Patrik till sin buss och
sen drog Elin och jag till min dansskola för att köpa mina byxor. Sen kom vi fram
till att vi var så jäkla lika så vi fortsatte hänga, haha vi hade aldrig sett varann innan.

Men jag hittade seriöst min själsfrände, vi är nog  kosmiska tvillingar eller något.
Vi sa samma saker typ hela tiden och alltid i mun på varandra, riktigt läskigt. Efter
ett tag bestämde vi oss för att köra en flöööötkväll, så vi drog till ica och köpte en
hel del flöt och sen drog vi hem till Elins kompis Anton.

Så hyrde vi film och de blev i taket lyser stjärnorna och en skräckfilm. Elin och jag
blev sugna på pizza mitt i filmen så vi bad Anton ringa och beställa. Så gjorde han
de och så sprang vi ner och hämta den och så blev de käk. När filmerna var slut
satt Elin och jag och drev me massa killar på facebook och titta runt på tuben.

& sen var alla galet trötta, så då körde Anton hem oss. Seriöst, har verkligen haft
en sjukt bra dag. Elin och jag är som Bill och Bull asså, haha! Det var definitivt inte
första och sista gången vi umgicks. Vi har redan bestämt att de blir fest ihop i helgen.
Synd bara att hon är 19 så att hon ska till stadt idag, men om 4 månader kommer jag
också in! ;)

Vi har spelat in en del videos under dagen, så jag tänkte ladda upp dom på videofy
nu och slänga upp dom på bloggen innan jag går och lägger mig. Kan bara säga att
ingen av dom är seriös, det var en av många saker som var så jävla skönt med Elin
och mig. Vi var precis likadana, bjuder på oss själva och spelar ingen annan än de vi
är.

Det var stört skönt att umgås med någon sån tjej igen, de flesta tjejer ska vara så
perfekta jämt. Men Elin klarade av att spåra lite, sånt gillar jag! Hon är Bull och jag
är Bill, för hon påstod att Bull var smartare än Bill och hon var duktigare på matte än
jag. Så, Bull in my heart dåra! <3

Moi and Mikan, grymt skönt att träffa henne igen! 

Rickimaaaaan, även grymt skönt att få träffa honom igen (:

Patteboooii hade vart på ''apoteket'', systemet med andra ord

Aha, var de här jag parkera min bil! // Arvid

Flööööööt, haha Elin och jag köpte varsin Hello kitty grej
man stoppar såna där små tabletter i :') & btw så måste ni 
testa den nya smaken på marabou, den var till att gilla!


Buuuuuuuull ♥


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0