svar på fråga.



Svar; Förstår att du undrar vad som hänt med Amanda och mig eftersom 
jag inte skrivit något om henne de senaste. Det har inte hänt något mellan
oss, hon har bara jävligt mycket i skolan nu och ont om tid.

Så det är därför vi inte träffats på så länge. Vi snackade senast igår om
att vi sakna varandra och att vi skulle försöka träffas snart. Men det är
inte alltid så lätt att hitta tid, vi har ju andra kompisar också liksom. Nu
låter det som att jag inte prioriterar Amanda och så är det inte!

Klart jag vill träffa henne och att jag saknar henne massor när vi vart ifrån
varandra så här länge. Men eftersom vi bor en bra bit ifrån varandra och
sådär så blir det också lite problem när man ska träffas. Hur som helst så
har vi absolut inte bråkat eller något sånt.

& du har rätt, Amanda och jag är grymt bra för varandra! Snart har vi vart
bästa vänner ett helt år och vi har ALDRIG bråkat. Slå de ni ;) Hon är min
andra halva och läser av mig som en öppen bok, hon ser direkt när de finns
något jag verkligen vill berätta, eller när något är fel osv.

Underbart att ha en sån vän! Men nu vet du iaf, det har inte hänt något med
Amanda. Hon har bara ont om tid, mycket att göra i skolan osv. Ska försöka
träffa henne innan jag åker till Öland, men tror inte vi kommer hinna de. För
jag har så mycket med dansen innan jag drar till Öland..

Men vi får väl se, vi ska försöka ses så snart som möjligt iaf. De som är så
jävla bra med mig och Amanda är att vi kan va ifrån varandra hur länge som
helst utan att det känns konstigt mellan oss när vi väl träffas igen. Det är som
vi aldrig vart ifrån varandra då :) Jag älskar verkligen henne!

Jag saknar min andra halva, men finns de ont om tid så äre ju så.
Jag är så stolt över henne att hon kämpar på så med skolan så jag
får stå ut med att sakna henne. Tur att de iaf finns telefon ♥



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0