svaren, DEL 2.

Här har ni del 2 utav svaren från min lilla frågestund. Lägger
upp sista delen ikväll när jag får tid. Hoppas ni blir nöjda med
svaren, försöker svara så bra jag kan! :)

1. Löskokt, mellan eller hårdkokt ägg?
Svar; Jag är inte så förtjust i ägg, så jag svarar eller ;)

2. Jeans eller leggings?
Svar; Beror lite på vad man ska göra, men leggings är iaf de skönaste.

3. Favorit film?
Svar; Remember me, jag älskar den samtidigt som jag hatar den.
Den fick mig, Ammi the supergirl som aldrig gråter att gråta.


4. Bästa plagget i din garderob?
Svar; Min långa kavaj, helt klart!

5. Snyggaste färgen?
Svar; Röd.

6. Är du kär?
Svar; Vart kär en enda gång och sen dess kan jag nog inte bli de igen. Men
hur vet man egentligen när man är kär? Tycker de flesta nu för tiden säger
att dom är kära utan att veta vad de egentligen betyder. Kär, älska, hata
och ful är grymt starka ord för mig. Inget man säger om/till vem som helst.


7. Roligaste shopping staden?
Svar; Gbg, men skulle vilja testa Stockholm. Sorgligt nog har jag aldrig
vart där, men jag är rätt säker på att jag skulle älska shoppingen där.

8. Har du vunnit på triss någongång?
Svar; De har nog alla gjort, men inga större summor direkt.
De högsta jag vunnit på triss är 100 kronor tror jag, haha :')


9. Vad skulle du göra om du var en kille för en dag? :D
Svar; Om de var vinter skulle jag pissa ute & skriva mitt namn i snön.
Om de inte var de skulle jag testa att runka, haha måste ju veta hur
de känns för killar. Nej usch, sjuk jag är..


10. Beskriv dig själv med 3 ord? :D
Svar; Stark som person, bjuder på mig själv till
110% och oftast alltid glad med glimten i ögat! :)


11. Vilken kändis skulle du vara för en dag? Varför?
Svar; Gosh, den var riktigt svår. Men jag får nog svara
Selena Gomez för att hennes utseende är to die for.


12. Hur visar du för en kille du gillar att det är honom du gillar?
Svar; Haha, jag är riktigt töntig när de kommer till att berätta för någon
kille jag gillar att jag gillar honom. Jag klarar inte av att svälja stoltheten
och säga till en kille att jag tycker om honom om jag inte vet att även han
tycker om mig. Så jag får svara att jag inte visar de ett skit, jag är bara
ice cold.

13. Undrar om du blir igenkänd från bloggen?
Svar; Sjukt nog har jag faktiskt blivit de. & det är sjukt kul! Fick mail av en
tjej som sett mig när jag vart i mariestad och festat och jag har även hört
tjejer snacka om mig när jag går förbi dom på bussen. Hur kul som helst,
men känns riktigt sjukt då jag inte har en särskilt stor blogg.


14. Roligaste respektive tristaste med att ha en öppen blogg?
Svar; De roligaste är ju helt klart alla positiva kommentarer. De stärker ju
självförtroendet något otroligt mycket att helt random folk sitter och tar sig
tid att skriva massa gulliga ord till mig. Så har man en dålig dag en dag är
det bara sätta sig vid bloggen så får man väldigt snabbt en bra dag!

De tristaste är väl personer som inte kan vara glada för ens skull. Som ska
hacka på en så fort man lägger upp att man är med på listan av de mest
aktiva, eller lägger upp ett besöksrekord. Men så länge jag är stolt och nöjd
med mig själv så rör inte de mig i ryggen. & så brukar jag tänka; ''Framgång
föder haters och haters betyder bara att du har lyckats."

15. Hur många läsare har du haft som mest?
Svar; Jag har haft 1193 läsare som mest, så det är inte så mycket.

16. Vilken är din favorit blogg?
Svar; BabySenorita's blogg, grymt skön brud!

17. Vilka bloggar läser du?
Svar; Helt ärligt läser jag bara BabySenoritas, Hugo Rosas, Kenzas och
Paows blogg numera. Har faktiskt tröttnat på alla andra bloggar, står ju
bara samma skiten i de flestas liksom. Läser även min vän Mikaelas
blogg, men inga fler.


18. Vad ska du hitta på i sommar?
Svar; Jag ska såklart jobba en hel del. Sen ska jag bada, sola och sånt
som hör till sommaren. & så ska jag även på dansläger, åka till Öland i
två veckor och åka till Värmland ett par dagar.

19. I vilka affärer köper du mest kläder?
Svar; Hmm, lager 157 och typ Gina Tricot tror jag.

20. Ska du köpa kläder till sommaren?
Svar; Nej, jag hade tänkt gå naken! Haha, är väl klart jag hade
tänkt fylla på min garderob med lite härliga sommarplagg.

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: DRYGASTEVER

Varsågod får man väll säga då ;D

2010-04-19 @ 12:58:13
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: Egoandra

sv; tack så mkt :)

2010-04-19 @ 13:03:38
URL: http://litefularelitesamre.blogg.se/
Postat av: LORISSA

Bra svar :D Idag kommer delar av mina svar också :)



Hur mår du idag då?

2010-04-19 @ 13:08:52
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: sanne-madeleine

hahah :) ,diggar första frågan ahha XD

2010-04-19 @ 13:11:21
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/
Postat av: emmija

tack så mycket för svaren :)e

2010-04-19 @ 14:42:05
Postat av: jan

Svar på fråga 9, är skönt !!!

2010-04-19 @ 20:04:56
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0