svaren, sista delen.

Här har ni de sista svaren på frågorna från min frågestund.
Tack för alla frågor jag fått, kul att folk är intresserade av
att veta mer om mig. Hoppas ni blir nöjda med mina svar! :)

1. Vare svårt att skriva om så måmga inlägg som du gjorde så
ofta på en dag? Visste du vad du skulle skriva om hela tiden eller?
Eller kom det bara ?
Svar; Haha, asså det är ju inte precis så att jag bestämmer efter första
inlägget på morgon att nu jävlar ska jag skriva minst 16 inlägg till innan
jag går och lägger mig. Jag skriver när jag har något jag vill skriva om
och skriver aldrig ett inlägg bara för att få upp ett inlägg liksom. Så nej
det var inte svårt att uppdatera så många inlägg den dagen. De kommer
av sig självt bara :)

2. Kommenterade du och gjorde inlägg för att komma till aktivlistan?
Svar; Jag uppdaterade både min blogg flitigt och var även aktiv på andras
bloggar. Men jag kan säga att det gäller att verkligen ta sig tid typ en hel
dag till de.

3. Min fråga är om du svarar på alla kommentarer? :)
Svar; Jag svarar oftast på alla kommentarer, men inte alltid. Det beror på
om jag orkar och har tid, vissa kommentarer är ju inte så värda att svara
på heller. Men svarar så fort jag får frågor som är värda att svara på :)

4. Målar du ofta naglarna? :) 
Svar; Blir väl ca en gång i veckan, har ALLTID mina naglar målade. & jag
hatar när lacket börjar rivas bort från naglarna, ser så tattigt ut. De flesta
lack håller ju ungefär en vecka, så det blir nog ca en gång i veckan :)

5. Vad är ditt bästa sommarplagg? :)
Svar; Helt klart korta jeansshorts, I love it (:

6. Hur ska en blogg vara för att du ska vilja läsa den? :) Vad
intresserar dig och vad är intressant att läsa om?

Svar; Jag gillar såna bloggar där den som har bloggen bjuder mycket på
sig själv. Att den kan lägga upp en videoblogg utan att skämmas över de
tillexempel. Sen tycker jag det är kul med variation! Att de kanske bjuds
på dagens outfit, olika listor, facelook of today, lite om sin dag osv.

7. Vilken målgrupp riktar du främst din blogg till?
Svar; Åh, hjälp. De har jag aldrig tänkt på riktigt, jag tror att jag har en
ganska bred målgrupp. Eftersom jag skriver rätt brett om ni förstår hur
jag menar, så jag riktar väl min blogg till alla olika åldrar. Men jag skulle
tro att de flesta som läser den är mellan 14-20 år kanske.

8. Vart bor du?
Svar; Utanför Skara i en liten råtthåla, haha jag hatar verkligen att bo här.
Min mamma och jag vill flytta in till stan, men pappa och min bror vill ut
ännu mer på landet. Så vi får ju liksom kompromissa och bo i ett litet tråkigt
samhälle så att de blir rättvist.

9. Gillar du någon just nu?
Svar; Hört att min nalle är rätt söt :)

10. Dansar du?:D Vad dansar du då?
Svar; Haha åh vad jag börjar bli trött på att svara på den frågan. Får den
hundra gånger om dagen känns det som. Jag gick i streetdance hela förra
året men tröttnade och slutade efter juluppvisningen förra året. Så nu dansar
jag feminine vibe, jazz och disco. & förlåt men jag orkar inte förkara vad de
är för olika danser för det har jag gjort tusen gånger tidigare. Ni får googla
eller titta på tuben ;)

11. Vad är de första du spanar in på en kille?
Svar; Ser jag killen på långt håll checkar jag in klädstilen och om han har
ett nice ass ;) Men ser jag killen på nära håll är det ögonen jag spanar in
först, tittar liksom om de är såna där ögon man kan drunkna i eller om de
bara är vanliga.

12. Vad faller du för hos en kille?
Svar; Man faller ju för olika saker hos varje kille man faller för. Ingen är
ju likadan, alla har sin grej liksom. Men rent allmänt faller jag väl för killar
som inte är för självupptagna, men ändå är säkra på sig själva. Finns inget
mer oattraktivt än en kille som säger ''nej usch jag är så ful'' när man säger
att han är fin. Så faller jag för killar som kan bjuda på sig själva och som kan
få mig att skratta och må bra. För mig är de viktigt att ha en kille med humor!

13. Vem är viktigast för dig i ditt liv?
Svar; Asså den frågan känns så orättvis att svara på i min blogg. För skriver
jag någon speciell person kommer andra vänner eller personer i familjen ta
åt sig och tro att dom inte är viktiga för mig. Så jag svarar min familj och alla
mina nära vänner är de viktigaste personerna i mitt liv! :)

14. Har folk dragit sig undan från dig sen du hoppa av skolan? Har
folk liksom tagit avstånd från dig eller hur är det me de? Tycker du
är stark som kämpar på ändå tjejen, tror de kommer bli något stort
av dig trots att du inte går i skolan!
Svar; Aawi, tack för dom söta orden! Det är ju faktiskt så att de flesta som har
ett eget företag eller är riktigt kända har ingen gymnasieutbildning. Man behöver
inte sitta i en skolbänk halva sitt liv för att lyckas i livet liksom. Jag ska ju dock ta
tag i skolan igen till hösten, men ändå.

Sen till de här med om folk tagit avstånd från mig osv. Ja, vissa har gjort de men
ingen av mina nära vänner. Mina nära vänner har snarare kommit mig närmare
sen jag hoppade av skolan, dom bryr sig om mig mer liksom. Men alla har ändrat
syn på mig, alla utom två. Det är bara Oskar och Amanda som fortfarande är exakt
likdana mot mig nu som dom var innan jag hoppade av skolan.

En del vet inte riktigt hur dom ska vara mot mig, men är oftast som vanligt mot
mig. Jag förstår att det inte är lätt hur man ska vara, så jag har överseende till
de vänner som kan bete sig lite knepigt ibland. För trots allt tycker jag ju om dom!
De andra tycker synd om mig och ska hålla på och dadda med mig. Jag vill inte
att folk ska tycka synd om mig, för det är inte synd om mig. Jag hade en tuff tid
då jag gick i skolan, men den tiden har gjort mig grymt stark. Så knäppt nog är
jag glad att de som hänt har hänt.

15. Har du helst myskväll eller festar du helst?
Svar; Det beror på humör och om jag är singel eller upptagen. Är jag singel
väljer jag nog nästan alltid fest framför myskväll, men är jag upptagen har
jag nog hellre myskväll än drar på fest.

16. Svarar du på alla dina frågor i frågestunden, eller
har du tagit bort några? ;)
Svar; Jag har faktiskt svarat på alla frågor jag fått in. Tyckte inte att någon
fråga var för privat eller knäpp, så jag tog med alla och svara på alla :)

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: DRYGASTEVER

Oh grett asså ;D

2010-04-19 @ 23:30:45
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: yulia ♥

sv: åh, hur ska du klippa & färga ? :D

träffa en kompis och så :D ska till friösren om en vecka! (:

2010-04-19 @ 23:42:08
URL: http://yuliaandersson.devote.se
Postat av: DRYGASTEVER

Du jag vet en sak :D

2010-04-19 @ 23:45:49
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: DRYGASTEVER

Jag vet att klockan kommer slå om till 00:00 sen gå uppåt igen snart ;D

2010-04-19 @ 23:53:38
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

kul med alla svar :) <3

2010-04-20 @ 00:00:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: DRYGASTEVER

Nej det har jag aldrig riktigt fattat :O :D

2010-04-20 @ 00:01:31
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: DRYGASTEVER

Åh shiit :D Grattis ;D händer det varje gång klockan blir 00:00 ? :D

2010-04-20 @ 00:03:33
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: DRYGASTEVER

Varsågod :D Okej det är fränt ;D

2010-04-20 @ 00:06:02
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: yulia ♥

sv: okej, kommer bli kanon! :D

du får lägga in före & efter bilder imorgon :D

2010-04-20 @ 00:10:51
URL: http://yuliaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0