thursday I don't care about you.

God morgon! :)

Är det jag som är bruden med världens träningsvärk eller? Jo för det är
de nog. Men det är skönt! Har vart uppe sen lite innan 9, har hunnit med
frulle, en dusch och nu står jag och lockar håret.

Jag har alltid platt hår, men man kan ju inte se likadan ut jämt. Så idag
får de bli lockit hår, lite sött sådära. Ska fortsätta locka håret nu och sen
sminka mig lite och hitta något att ha på mig idag.

Efter de drar jag iväg till bussen, ska som sagt till skövdish och träffa
Mikan idag. Lovely! Ha en fin dag, så hörs vi om en stund igen :) Kisses ♥

Moi just nu, de tar fan tid att locka håret asså..


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

ditt hår kmr bli superfint:D

2010-04-29 @ 10:53:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0