''vi hörs vid 22 tiden igen''

Haha, jag kan oftast aldrig hålla tider när de gäller bloggen. Säger jag att nästa
update kommer kring 22 kommer den ett par timmar senare. Aja, min blogg och
mina regler så no big deal. Har haft en riktigt bra dag! Började med fyra timmars
jobb och nej det är inte praktik.

Såg att några kommenterat de, jag går inte i skolan utan jag jobbar. Efter jobbet
blev de buss till lidköping och där hade jag den mest störda discoträningen jag
någonsin haft. Men också den allra roligaste, haha som jag skrattat!

Vår tränare Emma hade kommit med den smarta idén att även vi i discon skulle
vara med på uppvisningen nästa vecka som jag ska vara med i med min feminine
vibe grupp. Så det var ju bara börja öva på ett nummer till de. Hon hade tänkt sig
att vi skulle dansa i par och då är de självklart att jag ska dansa med Cissi eller
Carro. Vi tre sitter liksom ihop på träningarna.

Men eftersom Cissi var sjuk idag fick de bli med Carro. & herregud vad vi sög,
båda var helt övertrötta och palla verkligen inte gå in för de. De blev bara massa
trams och egen dans, Emma bara garva åt oss och sa att vi två nog behövde träffas
och öva lite tills uppvisningen. Haha, tror jag med!

Efter träningen blev de chillerill med Carro på golvet i omklädningsrummet. De var
stört skönt att sitta där, haha. Så bytte vi om osv och efter de kom Oskar och hämta
mig så drog vi hem till honom och kika film och sådära. Vi såg på ''vi hade iaf tur med
vädret, igen'', precis min humor asså! Sett den en gång tidigare, men fan vad go den är.
En stund efter filmen drog vi in till stan en stund och så drog jag hem lite efter 22 tiden.

Så därför var de rätt svårt för mig att uppdatera vid 22 som jag sa att jag skulle. Har
precis tagit en galet skön dusch och nu blir det andra avenyn på svt play. Svarar på
kommentarer och slänger nog upp ett inlägg till efter jag sett på de. Hoppas ni haft en
lika bra dag som jag! :) Blog you later <3

Ammi just nu, nyduschad, trött och sleeeten brud foo shoo


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0