you got me all twisted and confused.

Var sjukligt skönt med en dusch. Slängde på en ansiktsmask
och en hårinpackning när jag ändå var i farten. Så nu känner
jag mig sådär fräsch igen. Börjar känna träningsvärk i armarna
redan nu.

Grattis till mig själv att jag har disco träning imorgon. Typ hela
dansen går ut på att veva med armarna. Vi brukar köra skit mycket
mage på fysen med matilda på feminine vibe träningarna.

Men idag körde vi armar istället eftersom vi ändå skulle jobba så
mycket med magen på golvdansen. Men det är bara att bita ihop.
Man är ju en hårding liksom. Jag tycker som sagt bara det är skönt
med träningsvärk.

Då vet man att man verkligen använt kroppen! Sitter och lyssnar på
Britney's album circus nu. När de precis kom ut lyssnade jag på de 24/7.
Men jag tröttnade såklart efter några veckor. Men vi körde tre låtar från
de albumet på dansen idag.

Så nu är låtarna bra igen, det var ju ett tag sen jag hörde dom. Unusual
you, shattered glass och out from under är grymt bra. Älskar texterna! &
de två först nämnda plus if U seek Amy hade vi på dansen idag.

Love it säger jag bara! När de kommer till ''hahahihoho'', ah det ni vet i
if U seek amy? Då var alla tvugna att sjunga med. Haha det var bara för
vi körde grymt äcklig armträning till just den. Ha armarna utsträckta helt
raka och röra dom i cirklar. Först fram, sen bak, sen långsamt, sen fort.

HELA låten gånger TVÅ. Det känns efter kan jag säga ;) men eftersom vi
sjöng osv tänkte man inte på hur jobbigt det egentligen var. Jag tror inte
jag hade gillat feminine vibe lika mycket som jag gör nu om inte Matilda
vart min tränare.

Hon gör träningarna så himla roliga! Var två killar som kom in och titta på
oss när vi dansa. Matilda typ ''Åh herregud, glad över att jag inte går på
högstadiet längre. Nu ger vi killarna extra mycket rumpa och bröst att spana
in!''

Då gav verkligen alla ALLT. Haha, men när Matilda närmade sig fönstret
där killarna satt sprang dom iväg. Haha, ofta dom bara går in på dansskolan
helt random liksom. Fast iof sitter det alltid minst en kille utanför varje träning.

Inte konstigt när man tänker på vad det är för slags dans kanske. Yeye, ska
fortsätta lyssna på britney nu. Tänkte logga in på king.com och spela lite nu
också. Man har ju blivit lite av en nörd sådära..

Hörs kanske senare :)

& ehmm.. mja den bjuder jag på ;)


/ Ammi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0