dagens impulsköp.

Låter säkert gör dumt att något så dyrt bara kan vara ett ''impulsköp''.
Men det var faktiskt så! Jag och Anton gick in på teknikmagasinet idag
nere i jönköping för att titta på nya hörlurar till mig.

Jag tappade nämligen bort både mina nya kosslurar och lurarna till
mobilen för några månader sen. Så jag är i behov av nya! Men när
vi kom in där på teknikmagasinet fick jag syn på något ännu bättre.

I julklapp önskade jag mig en ipod nano. Den nyaste modellen med
kamera osv. Men fick tyvärr ingen, tänkte vänta till min födelsedag
då istället. Men när vi kom in på teknikmagasinet idag och jag såg
den i ett fönster där kunde jag inte hålla mig.

Så istället för att köpa nya hörlurar köpte jag hela ipoden. Ville ha en
röd, men det fanns inte i denna nya modellen. Dock kunde dom beställa
hem från USA med bara två dagars leveranstid.

Kunde få någon text ingraverad på ipoden då också om jag ville. Men
kände att det var lite överdrivet, så jag nöjer mig med en silvrig. Tröttnar
jag på den får jag väl önska mig den röda i födelsedagspresent ;)

Touch är so not my style, men jag lär mig nog! Aldrig haft ipod tidigare, bara
haft mp3. Så jag tyckte det var dags för mig att skaffa ipod nu. Då vräker
jag såklart på med senaste modellen också. Ska det va så ska det liksom.
Förvånar mig att den var så billig, men man ska ju inte klaga på de!

Har iaf laddat den, lagt in musik och fixat allt med den nu. Lena fick hjälpa
mig lite grann, men klarade faktiskt de mesta själv. Så nu kan jag använda
den! =) Finns spel, kamera, stegräknare och allt möjligt på den.

Min nya lilla bebis! Måste införskaffa nya lurar till den och en liten socka så
den inte blir repig. Har hittat ett par röda WESC lurar på junkyard så det blir
nog att beställa hem dom. Om jag inte hittar några ännu snyggare. Ska kika
runt lite innan jag bestämmer mig.

Någon som har tips på vart man kan hitta något fint ''fodral'' till sin ipod? =)
Jag är så klantig och går gärna in i bordskanter osv. Så jag kommer bara
spräcka skärmen på den om jag inte har något som skyddar den.

Så ge mig tips på något bra ställe man kan hitta något fint ''fodral''.
Eller någon socka av något slag som skyddar min lilla bebis bra.
Vore himla gulligt av er! =)

Ipod nano 16GB
1799:-, från teknikmagasinet
I'm in looooooooooove!





/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0