gaaaalen kväll.

Rise and shin darling, rise and shine..

Vaknade för ett tag sen. Det där uttrycket ''Man mår som man förtjänar''
passar rätt bra in på mig idag. Sjukt trött och min röst är inte vad den
borde vara.. Men jäklar vilken rolig kväll/natt jag haft!

Skrattat så jag inte kunnat andas. Denna kväll/natt behövde verkligen jag.
Fy f*n vad kul det var! Amanda är så jäkla skön när hon får i sig dricka.

''Jaaaaag älskar morot, vem älskar morot? JAG älskar morot!'' Haha, så
sjukt söt! Hela kvällen började med att vi missade bussen ut till hentorp
där festen var. Min buss till skövde var försenad så därför missa vi bussen.

Mötte iaf upp Amanda, Mickaela, Emanuel och Johan i skövde. Sen stötte
vi på min vän Richard och hans kompis också. Stod på rese och bara snacka
en timme. Sen gick äntligen bussen. Dock var det bara jag, Amanda och Mickan
som kom med den.. Men dom andra tog en annan buss så dom kom fram tillslut iaf.

Väl framme i Henstorp intog Amanda och jag köket. Efter ca en halvtimme välter
Amanda ut ett helt glas vodka över hela mig. Haha, så himla lyckat! Men jag var
glad ändå. Shaka ass ute i tvrummet & snacka me massa nytt roligt folk. Kände
bara Amanda från början. Men jag har inga problem med att prata med nytt folk.

Så det var bara kul att Amanda var den enda jag kände från början. Alltid kul med
nytt folk liksom. Johan och Emanuel stod och körde wii dance, åh herregud vad kul
de såg ut. Sen bara för att jag stått och skrattat så åt dom så tvinga Emanuel mig
att testa en gång.

Men jag var för dålig för jag skratta så mycket. Så Emanuel stod bakom mig och
höll i mina armar och hjälpte mig dansa så som man skulle. Sen kom Johan och
ställde sig bakom Emanuel och höll i hans armar. Så stod vi på ett långt led tillslut
och dansade. Haha, och jag står längst fram och skrattar så jag typ håller på att
ramla ihop..

Mitt i natten fick Amanda för sig att det var dags för donken. Gick inga bussar in
till skövde då. Så vi GICK in till skövde. Mickan sa att det skulle ta ca 20 min. Men
Amanda var så jäkla full, så det tog ca 50 minuter. Haha, nästa gång tar vi med
koppel till henne!

Blev ett besök på donken och sen kom mamma och pappa för att hämta mig. Vi
körde hem Mickan men Amanda vägrade följa med. Först vägrade jag lämna henne
och så började några utlänningar vi träffat berätta för mig vilken bra kompis jag var.
Haha, den ena sa typ ''så fort jag blir full, mina kompisar lämnar mig..''

Men klart jag inte ville lämna henne ensam liksom? Hittade några kompisar till
henne som hon fick vara med. Så drog Mickan och jag. Ringde Amanda senare
för att höra så hon va hemma osv. & det var hon, så jag kunde somna lugnt sen!

Bästa på hela kvällen måste vart när Amanda såg en tant med reflexväst som var ute
och gick med sin hund. Det var när vi var på väg in till Skövde.

Amanda: Nice dog you have! And a nice...ehm.. REFLEXVÄST!
*boom rätt ner i en snöhög*


Haha, trodde seriöst jag skulle kissa på mig. Hade vart toanödig länge och det
blir inte direkt bättre när man skrattar. Haha, så jäkla skööön! Amanda, det här
måste vi göra om i veckan. Jag älskar dig mest i hela världen. Skulle inte kunna
tänka mig ett liv utan dig. Soulmate och bästa vän. För alltid.

Amanda körde med ''partymössa'' hahaha, så jäkla söt!


Mår så himla bra ihop med dig bästa vän <3

Amanda och jag inledde alla <3 dag vid 12
slaget med ett hångel ;) haha, I love you!


Haha, amanda är så lyckad! Seriöst, vi hann vara där en
halvtimme innan hon spillde ut första glaset. Rätt över hela
mig och massa på golvet..


Jag glömde bort att ta fler än dessa korten. Men sjukt lyckad kväll iaf!
Mycket möjligt att det dyker upp en eller annan video senare. Snackade
med Amanda i tele nyss, hon minns inte allt roligt hon sa på vägen in
till Skövde i natt. Så får ta och friska upp hennes minne lite ;)

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

Okej, sitter och ser OS ! ♥

2010-02-14 @ 15:11:41
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. inte jag heller :/

2010-02-14 @ 15:12:32
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Ebba ♥

Japp! ♥

2010-02-14 @ 15:13:13
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo :P

2010-02-14 @ 15:15:54
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Ebba ♥

Vad ska du hitta på ikväll då? ♥♥

2010-02-14 @ 15:16:07
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt snygg klocka hon har, vart har hon köpt den? kram<3

2010-02-14 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0