haha, mammaaaa <3

Har suttit nere i köket med mamma en stund nu. Vi drack
cola och snackade. & flummade... Haha, mamma blir precis
som jag när hon dricker cola.

Vi satt och skratta åt precis ALLT. Mamma samlar på små
grodprinsar, hon köpte en ny på ullared i torsdags. Så hade
hon satt den på en hylla i köket.

Hon: Har du sett min nya grodprins?
Jag: Mhh..
Hon: Har du pussat den då, för att få en liten prins?
Jag: Men gud, den lever ju inte ens...
Hon: Shhhhh! Förolämpa den inte.
HEEEEJ GRODPRINSEN *pusspuss*


Efter de fick vi världens skrattattack. De är det som är de bästa
med mig och mamma. Att vi kan ha roligt åt allt och ingenting.
Det krävs inte mycket för att få oss att le och skratta.

Jag älskar min mamma mest av allt på hela jorden. Hon är
verkligen min bästa vän. Skulle aldrig klara mig utan henne.
Sjukt glad över att vi har så bra kontakt som vi har!

Mamma grodprins..?



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Jessica LH.

Inga problem:)

2010-02-24 @ 00:25:42
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Jessica LH.

=D

2010-02-24 @ 00:32:15
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0