hoooome.

Kom precis hem och jag känner mig helt slut. Inte för att
jag jobbat, utan för att jag sovit för lite. Är hur trött som
helst! Gick iaf bara bra att jobba.

Tog som sagt någon annans tid idag, den kunde inte jobba
den tiden den fått. Så jag gjorde det istället. Ingen aning om
vems tid det var. Fick bara frågan om jag kunde jobba idag
14.00-19.00.

Egentligen hade jag planer för idag och imorgon. Men blev
dom av? Njeet. Så då kunde jag lika gärna ta och jobba och
tjäna pengar kände jag =)

Har tagit någons tid imorgon också. Så imorgon jobbar jag
stängning. DET är segt, men de är pengar! Det blir nog bra.

Pappa drog precis in till stan för att köpa pizza. Så snart blir
det mat, är gaaaalet hungrig. Vi hörs om någon timme igen
efter jag ätit osv.

Hoppas ni haft en bra dag och får en bra kväll =)

jag orkade inte vara seriös på bild, är för trött..
men det gäller att bjuda på sig själv, aight? ;)



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt o tjäna pengar :)

2010-02-05 @ 20:15:29
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: jag har varit på stan och bara varit glad över att det är fredag ! haha, du då ?

2010-02-05 @ 20:59:03
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0