hooooome.

Kom hem för typ 40 minuter sen. Har tagit en lång dusch vilket
var hemskt skönt. Jag fick sällskap av Thilda och Jimmie på
bussen till Lidköping.

Efter typ 10 min på träningen kom Thilda, jimmie, forsberg och
hans kompis och satte sig utanför. & dom stannade hela träningen.
Haha, blev lite ofukuserad där ett tag.

Men gick ändå helt okej och var superkul som vanligt. Nu är det
uppehåll en hel vecka eftersom det är sportlov nästa vecka. Jag
kommer dööö.

Finns inget bättre än att dansa. Det är verkligen de bästa som finns.
Var en liten stund med thilda, jimmie, forsberg och hans kompis efter
träningen. Kul att få träffa forsberg igen, var ett tag sen jag såg honom.

Thilda, jag och jimme tog buss hem lite efter 6 sen. & ja, här sitter
jag nu nyduschad och fräsch. Har vart en helt okej dag helt enkelt.
Ska inte göra något speciellt nu, bara sitta här vid datorn och slappa.

Sen tänkte jag faktiskt försöka gå och lägga mig vid 10. Så får jag väl
se när jag lyckas somna. Men ska ligga i sängen vid 10 iaf har jag bestämt.
Aja, hörs kanske senare :)

Tog inga bilder ikväll. Så ni får nöja er med
en gammal bild på dessa sötnosar ;)



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hehe okej, snart ska jag färga håret :)

2010-02-10 @ 19:49:56
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: sandra

aw!

2010-02-10 @ 20:13:27
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: så lite :) vad har du gjort under dagen ? ^^

2010-02-10 @ 20:33:46
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0