just fighting to get through the night.

Morning! Jag lyckades somna lite efter 12 med hjälp av först
harpan och sen lugn musik i öronen. Fast lugn musik får mig
alltid att börja tänka alldeles för mycket. När jag gick i 9an
hade jag en sjukt svår ''depp-period''.

Lyssnade bara på RMK, Sofijah, Fonky Fresh och andra såna
där svenskar som bara skrev om hur dåligt allt var. Haha, som
om det fick en att må bättre då? Men Sofijahs texter hjälpte mig
faktiskt en hel del under den perioden.

Trots att hon sjöng massor om att hon ville dö osv. Så när jag låg
i sängen igår och lyssnade på musik så kom en låt av Sofijah upp.
Tänkte bläddra vidare till nästa låt. Men ångrade mig sen för jag ville
höra va det var för ''skit'' jag lyssnat på när jag var mindre.

& jag måste erkänna att jag fortfarande älskar hennes texter. Det
var ''Du kom som en vind'' jag hade på ipoden. Visste inte ens om
att jag hade den där. Haha, tjejen med kollen ;) Nu har jag iaf börjat
lyssna på henne igen.

De flesta säger att det är ''emo- musik''. Men det skiter jag i för jag
gillar faktiskt hennes låtar. Har legat i sängen sen typ 11 och bara
lyssnat på hennes låtar. Börjar bli hungrig nu, så tänkte kila ner och
äta frukost.

Vi hörs senare! =)

Sofijah- Du kom som en vind
Texten är så fin.


Bild från typ december -08 jag SKA bli blond igen & jag SKA
få långt hår igen. Brunett och kort hår är inte amelie..



/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

lägger till dig nu säg till när du lagt till mig! :D

2010-02-12 @ 12:36:33
URL: http://lingefors.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

fan vad söt :D!

2010-02-12 @ 12:52:14
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Nickey

Haha ja men jag menade faktiskt iPod ;) Det är en slags mp3 vet du hehe :P

2010-02-12 @ 12:52:24
URL: http://nicoleespana.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

det är bra ;)

2010-02-12 @ 13:41:44
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0