natti natt.

Hade tänkt försöka sova nu. Dygnade ju i natt så kanske vore bra
med någon timma sömn denna natten iaf. Börjar jobba 11.15 imorgon
och slutar 16.00.

Det ska nog gå bra. Min söta Thilda börjar jobba 14.00 så vi jobbar iaf
två timmar samtidigt. Arbetsvänninor for the win liksom ♥

Haha, en kille skrev detta på msn till mig nyss;
''Jag ger gud en månad, sen blir jag player.
Har fan vart singel en hel jävla månad nu.
''

Desperat.se typ? En månad är ju inte ens länge! Man ska låta kärlek ta den
tid den tar. & man ska inte leta för då hittar man aldrig någon. Man ska bara
låta det va så dyker de upp när man minst anar det.

& går man och längtar efter någon ska man aldrig sluta hoppas och tro på att
det kan funka. Så länge man fortfarande tror så är allt möjligt. Handlar mycket
om att ge saker och ting tid.

Så länge man orkar vänta löser sig det mesta. Är väl ingen ide att ha bråttom
med något sådant som kärlek? Vill man verkligen ha någon ger man den tid. &
man nöjer sig inte med någon annan istället.

Man gör inte som jag gjorde när jag gick i 7an. Kunde jag inte få den jag tyckte
om, tvingade jag istället mig själv att tycka om den jag kunde få. Men nu är jag
äldre och har mognat. Vill jag verkligen ha någon väntar jag tills det blir rätt tid.

Låt ingen få dig att tro att du inte
förtjänar det/den du verkligen vill ha.


Aja, sängen var det.
Sov sött :)



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

söt :)!

2010-02-19 @ 07:06:44
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Jessica LH.

Ja det är verkligen kul :) :)

2010-02-19 @ 09:46:16
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Ha en bra dag tjejen. :D

Hoppas den bjuder på måånga skratt! =D

2010-02-19 @ 11:17:44
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Haha ja :D söt bild :)

2010-02-19 @ 12:10:22
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0