Oh my gooood.

Har precis lagat mat och ätit. Blev spaghetti och köttbullar.
Som pappa säger ''du kommer bli en köttbulle snart så ofta
som du äter de!'' Haha, men de är ju de lättaste att laga..

Satt iaf med laptopen under tiden jag käkade. Tittade runt
på youtube och hittade denna kille. Han är sjukt duktig. Älskar
killar som sjunger med lite hes röst sådär.

& liksom lever sig in i låten. Han är grym! ''Wonderchild'' har vart
lite av en favorit låt för mig ända sen jag var riktigt liten. Det är en
sån där låt jag aldrig tröttnar på.

Eftersom jag lyssnade så mycket på den när jag var liten tänker
jag tillbaka på så bra tider när jag hör låten. Så den låten är så
mycket mer än bara en låt för mig.

lyssna & njut ♥
finaste stycket i hela låten är utan tvekan detta;
''You're so fine and I love u so. So beautiful but
I have to know. Is it real or is it just a game?''



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Nickey

Oh, jag äälskar också den låten!

Det står väldigt jämt mellan tvättmaskin och badkar men jag tror nästan jag säger badkar jag också. Det är nog sant som du säger att man kan stå ut med tvätttider om man får ta ett avslppnande bad sen :D

2010-02-11 @ 15:08:05
URL: http://nicoleespana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0