seriöst..



Var något random som adda mig på msn och börja skriva.
Frågade vart jag bodde och min ålder. Jag sa att jag bodde
i stockholm och var 18. Han värkade lite konstig från början
& till såna vill man ju inte lämna ut för mycket information.

Han svarar att han är 26. & direkt efter frågar han om jag som
just sagt att jag är 18, alltså 8 år yngre än honom är kåt!? Är
man kåt sitter man inte vid datorn och ''kåtar av sig''.

Herregud! Och när jag säger nej till både det och om jag har
nakenbilder får jag blocken. Vad är felet på killar? Är man kåt
och känner sig riktigt sugen får man väl fixa det irl.

INTE över Internet. Mogen kille, verkligen. Och jag skiter i att
censurera hans namn. För skriver man sånt får man skylla sig
själv! Plus att det finns nog ett antal fler tobias på jorden.

Jag verkligen hatar killar som skriver sånt där till tjejer med
pojkvän. Eller killar med flickvän som skriver sådär. Har man
pojkvän är man troligtvis inte så jäkla intresserad av att se någon
annans snorre i cam.

& är man kille och har tjej men ändå sitter och skriver sådär till
andra tjejer. Då ska man verkligen inte vara i ett förhållande. De
kan tyckas oskyldigt när det bara är över Internet.

Men jag tycker det är desamma som att vara otrogen. Man visar
inte privata delar av sig själv för andra när man är i ett förhållande.
That's it. & till folk som inte kan hålla sig till en. Gör slut och väx upp!

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Thilda

HAHAHA PALLA XD

2010-02-09 @ 15:33:46
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: Linnea

Håller med dig där faktiskt! Jag har pojkvän och jag skulle aldrig göra så never..

2010-02-09 @ 15:57:06
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0