tror jag hostat sönder revbenen..

Usch vilken jobbig natt. Har hostat nästan hela natten & jag hostar
än. Känns som jag hostat sönder revbenen. Gör skit ont i dom när
jag hostar nu. Är iaf inte lika snorig idag som igår.

Något positivt! Kanske inte så himla smart att träna ikväll. Men jag
vill verkligen, så jag tänker iaf försöka. Feminine vibe är inte överdrivet
ansträngande. Så det går nog bra. Lär dock inte kunna dansa disco imorn.

För det är riktigt ansträngande. Men jag ska iaf åka dit och titta på. Vill inte
missa nya steg och jag saknar tjejerna! ♥ Vi har så bra sammanhållning i
discogruppen. Har absolut inget emot feminine vibe gruppen.

Vi har skit kul på våra träningar verkligen! Men den är inte lika tight om
ni förstår vad jag menar? Kan nog bero på att vi är så himla många. Disco-
gruppen är mindre.

Ska kila ner och rota fram halstabletter nu tänkte jag.
Ha en superbra dag! :)

TTYL ♥


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0