klaaaar.

Va nyss inne i min brors rum för att snacka lite med honom
och hans brud. Dom satt och spelade uno mot varann över
nätet. What's the big deal with uno? Alla spelar de.

Tyckte dom var två riktiga noolifers som satt och spelade
de över nätet. Mot varann från varsin dator också, ännu
värre haha! Ja, ja jag kommer aldrig förstå mig på de roliga
med spel. De är boooring.

Nu är jag iaf äntligen klar med rummet. Efter typ 100 timmars
städande! Okej, nu överdrev ja kanske lite. Men de gör jag å
andra sidan nästan alltid. Typ som förut när jag pratade med pappa.

Jag: Asså seriöst, deras finrum va sjukt stort. Dom hade typ
100 soffor där inne!
Pappa: Eftersom det är du som säger de så hade dom ca..
hmm.. 3 soffor?
Jag: Vaf*n!?
Pappa: Ja, men du ska ju alltid överdriva så. Dom hade nog 3 soffor.
Jag: Meh! Ja, okej.. de va 3 soffor..
Pappa: Sa ju de! Säger du att det är 100 kan man alltid räkna bort
minst hälften av de.
Jag: Hmm..

Ja, ja han älskar mig förhoppningsvis ändå. Så okej, gör som pappa
och räkna bort minst hälften av mina 100 timmar jag städade. Räkna
bort så ni får ca 2 timmar? Haha.. ja, ja. Jag var duktig och bytte lakan
i min säng också.

& har man rena lakan i sängen MÅSTE man vara nyduschad när man
går och lägger sig. Så nu ska jag kila ner och göra en ansiktsmask, en
hårinpackning & sen ta en dusch. Men innan jag gör de ska jag dricka
ett väl förtjänt glas me iskall cola!

Ja, jag är medveten om att klockan är
1 mitt i natten. Men so!? Jag är ledig imorn! =D

broooooorsan <3


/ Ammi


Kommentarer
Postat av: hejannw

hahaa pappor vet ;)

2010-01-03 @ 01:03:33
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: hejannw

hahaha, ja (a)

2010-01-03 @ 01:05:38
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: hejannw

pappor är så nograna ;D

2010-01-03 @ 01:09:14
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ahha ja absolut :D <3

2010-01-03 @ 01:29:27
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0