morning!

Väcktes av min bror vid 11. Då var det upp direkt, ringa mamma
och fixa med lite papper osv. Sen var jag duktig och plockade ur
och i diskmaskinen. Efter det åt jag och min bror frukost ihop.

När vi ätit klart började han plugga matte och då gick jag och
plockade ner tvätt och hängde tvätt. Efter det dammsög jag vår
övervåning och ett rum på nedervåningen. Brorsan hade redan
tagit de andra rummen.

Var på riktigt bitterf*tt humör när jag gick upp. Hatar nämligen
att bli väckt, vill vakna av mig själv. Men nu är jag på superbra
humör och träningsvärken från igår känns inte lika mycket idag
heller.

Så om en stund ska jag träna! Måste erkänna att jag känner mig
hemskt duktig idag ;) Ska svara på lite kommentarer nu tänkte jag.

Hörs snart igen! ♥


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0