tare lugnt, jag lever.

Haha, herregud! Gick ut i natt för att få frisk luft och ränsa
tankarna. Sen råkade mobilen dö efter någon halvtimme.
När jag kom in imorse gick jag bara och la mig direkt.

Vaknade vid 5 i eftermiddags (värdelöst, jag vet) och då
satte jag mobilen på laddning och gick sedan ner och käkade
mat. Sen har jag legat och sett film, pratat och myst med
mamma. Vid 20 tiden kom jag på att jag kanske skulle ta
och starta mobilen.

Det kom så många sms att mobilen hängde sig. Folk trodde
typ att jag råkat somna i någon snödriva eller något. Som om
de skulle hända? Haha! Men nu vet jag iaf att det verkligen finns
folk som bryr sig om mig.

De var orliga eftersom ingen uppdatering på bloggen hade kommit
upp sen jag skrev att jag skulle ut och gå mitt i natten. ''Gå aldrig ut
sådär mitt i natten utan mobil igen. Får panik på dig!''. Haha, söta
vänner jag har!

Ja, ja men nu vet ni de. Ja lever och mår bra =D Kände inte för att
blogga efter maten idag när jag istället kunde spendera tid med min
mamma. Men nu lovar jag att uppdatera mycket tills jag ska sova.
Lär ju bli sent eftersom jag sovit typ hela dagen idag.

Är verkligen superpigg nu! Aja, ska gå och ringa en vän nu som
fyller år idag. Han tror nog jag glömt bort hans dag, men de har
jag faktiskt inte. Vi hörs om en stund =)

Typ hälften av smsen va från forsberg & thilda, haha förlåt mina
små hjärtan. Kan nog bero på att jag smsade med båda precis innan
min mobil dog. Hade precis berättat att jag va ute i skogen och
gick vilket inte gillades. ''Du ska inte gå där själv mitt i natten.
GÅ HEM!'' Så söta är dom.
Jag älskar dig Thilda <3



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: rosemarie

hehe, hur har din dag varit ? :)

kram

2010-01-04 @ 21:37:16
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Thilda

dumma unge oh göra sådä:(:(

jag älskar dig!

2010-01-04 @ 22:37:32
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0