I'm baaack.

Har inte uppdaterat på några dagar nu som ni ser. Hade faktiskt tänkt
lägga ner de här med bloggen, men Patrik, Thilda, Filip och Mikan får
ju rycket på mig om jag slutar så jag får väl börja igen då! ;)

Men de blir gleesa updates, för jag har sommarlov och har ingen lust
att sitta inne och umgås med datorn då när jag kan umgås med mina
vänner. Hittills har mitt sommarlov vart riktigt jävla bra.

Kör en liten kort sammanfattning av vad som hänt de senaste;

Lördag; Jobbade först 12-19, var så galet jävla varmt. Höll fan på att
svimma, riktigt äckligt att sitta i kassa i den värmen. När jag äntligen
fick sluta drog jag hem och duscha osv, drog till vara när jag fixat mig
klart till jordgubbensdag. Var där med mina favoritpojkar, så inga fel
där inte!

Erik & Filip visa sina skills i dans

Jag & Puttäää satt bara och chilla galeet

Söndag; Drog till Karlsborg med päronen och badade och när vi kom
hem på kvällen drog jag ut med lil sis. Riktigt chill men mysig dag!

Lil sis och Sacco, vi var rediga och var ute med honom


Måndag; Drog hem till Filip, såg på film och sådär under dagen. Sen
på kvällen drog vi ut med folk och spelade fotboll. Riktigt gooo dag!

Tisdag; Tog bussen till Skövde för att träffa en galet saknad Mikaan.
Shoppade och uppdaterade varann om allt nytt som hänt de senaste.
Drog till skara vid 5 tiden och mötte upp en till saknad brud, Sandra!
Käkade med henne och sen drog vi till stenhammar för att umgås me
Patrik och Erik. Så kom Filip och massa andra dit med så blev de bara
chillerill hela kvällen. Mycket lyckad dag!

De här var seriöst något av de äckligaste jag
smakat, de isade ju bara jävel
i hela huvudet

Erik, Patrik, Filip och Tony myyyyyste lite

Onsdag/idag; Skulle dragit till Karlsborg för att bada, men jag dissa
det och tog buss till Lidköping istället. Stötte på Elin & hennes kompis
så snackade lite med dom innan jag tog bussen ut till stenhammar till
Filip, Erik och Patrik. & där vare bara chill hos Filip först sen drog vi till
Råda för att titta på när Filip spela match, vilket gick bra. För dom vann
med 4-3! Efter matchen drog Filip och jag hem till honom & bara chilla.
Ännu en lyckad dag med andra ord!

Puttäää och Erik nörda dator

Fotboooooll

Köpte ett par nya skor igår, I'm in love!


Nu; Dejt med kudden, galet trött! Imorgon blir troligen en rätt lugn dag
hemma. Så då hinner jag slänga upp bilder på vad jag shoppat och så
de senaste! Hoppas på att Patrik, Filip, Mikan och Thilda e nöjda nu när
jag börjar blogga igen ;) Sweet dreams ♥

/ Ammi


Kommentarer
Postat av: Patrik :D

bara glad över att du börja igen :D vad finns annars att läsa på internet:D ska sova nu iaf sista dagen på jobbet i morgon<3 natti natti<3

2010-07-08 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0