lyckad kväll igår!

Äääääntligen hemma från en sjukt varm och stressig dag på jobbet. Är
så jävla trött nu, blev bara 4 timmars sömn i natt och jag som sa att ja
skulle komma hem tidigt? Jag var hemma halv 4 i natt, bra däääär.

Sandra och jag drog som sagt till Lidköping igår, vi var först med Alex,
Happe och Coffe på donken. Sen drog vi till villabadet och där träffade
vi Jesper, Amanda, Sebbe och Granli. De var dock bara Alex och Jesper
som bada. När dom badat klart drog Jespser, Amanda och Granli hem.

Då drog vi andra ströget tills Happe tröttna och drog hem. Då knöka vi
andra in oss i Sebbes bil och ströga jävel till smurfarna istället. Hahaha,
har inte mycke röst kvar idag asså. Att sjunga har aldrig riktigt vart min
grej, jag föredrar att bara skrika ut de haha.

Sen skullle det vara race vid optimera så då smsa Coffe till Oskar och
hans kompisar så kom dom också dit. Typ vid 1 ville Sandra och Alex
bada så då drog vi ut till villabadet igen. Då banga Coffe och Sebbe så
det blev bara jag, Sandra och Alex.

Jag badade dock inte, var svinigt kallt asså. Patrik, Johan, Erik och min
Filip kom dit så då fick jag sällskap av dom under tiden Sandra och Alex
var i och badade. Vid typ 2 skulle vi dra hem men då krångla Alex bil &
jag vet i fan var de va allt.

Så jag var kvar på villabadet med Filip ett litet tag till. Sen kom Sandra
och Alex tillbaka och hämtade mig så drog vi in till torget i Lidköping. &
där fick Erik hämta oss och tro fan att Sandra var TVUNGEN att äta på
donken en gång till innan vi drog hem.

Det var ju bara att dra dit och sen fick jag äntligen komma hem. Somna
nog vid typ 4 och sen var jag tvungen att gå upp halv 8 och dra iväg &
jobba 5½ timme. Det var seeeeegt, men roligt folk som jobbade så jag
klagar nog inte så mycket iaf! Nu ska jag byta om och fixa mig, sen dra
hem till Sandra.

Ikväll blir de grillkväll i Lidköping med några av mina killkompisar. Det
blir nog nice och ikväll kan jag va ute länge utan att känna ångest över
morgondagen. För imorgon börjar jag jobba först vid 15.00, sweeeeet!

Men nu måste jag fixa mig. Hoppas ni haft en bra dag! :) TTYL ♥

Harry & Sandra igår, naawi
'
Lite Alex och Coooooffe

Cooopammi imorses, trööööött brud


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0