trööööött brud.

De gick bara fint att jobba, var dock väääldigt mycket folk som vanligt
nu under sommaren på kvällarna. Har bara legat i soffan ända sen jag
kom hem, tittat på tv me päronen. Är sjukligt trött verkligen!

Imorgon ska jag upp ''redan'' vid halv åtta så hade faktiskt tänkt gå &
lägga mig nu. Känns så jävla skönt att jag har alla dagar fram tills jag
åker till Öland planerade. Jag kommer verkligen sakna alla här hemma,
men ska ändå bli skönt att komma bort lite.

Allra mest längtar jag faktiskt bara efter att få några veckors semester
från jobbet. Har planerat in de flesta vännerna innan jag drar till Öland
på söndag så jag ska förhoppningsvis klara av två veckor där utan alla
här hemma.

Kommer inte direkt prioritera bloggen de sista dagarna nu innan Öland.
Så jag skriver nu vart jag kommer hålla hus under dessa dagar ifall jag
inte hinner uppdatera så vet ni ändå vad jag gör!

Imorn; Gbg med Rebecca under dagen och på kvällen blir de
lidköping med Sandra för att umgås me mina killkompisar.

Fredag; Umgås med Sandra och mina killkompisar!

Lördag; Jobba 9.00-15.15, sen hem till min Filip och bara ge
honom all min lediga tid innan jag drar till Öland. Uuusch, vad
jobbigt det kommer bli att åka ifrån honom!

Btw gillar jag verkligen min hårfärg nu, solen har blekt
de otroligt mycket. Blir några fler blonda slingor efter
sommaren. Sen är jag riktigt jävla nöjd!


(bild från midsommarafton, har blivit ännu ljusare nu!)

/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0