ännu en video från danslägret.

God eftermiddag! :)

Jag har precis duschat och fixat mig klart, vart ute på en joggingrunda i
skogen under morgonen och sedan ätit en lång frukost ihop med Emil,
Lena och Jocke. Nu ska jag och Jocke snart dra till Skövde.

Tänkte bara slänga upp en till video från danslägret innan, satt & räkna
på hur många timmar vi haft med varje dans. Vi hade bara ca 4 timmar
på oss med varje dans, förutom feminine vibe och ragga.

Med dom hade vi bara 2 timmar var. Så vi har inte haft lång tid på oss
att träna till uppvisningen, tycker min grupp gjorde riktigt bra ifrån sig
för att ha haft så lite tid på oss och vara nybörjargruppen! :)

Här har ni videon där vi dansar feminine vibe som är en av de danser
jag går i. Det är sjukligt kul med denna dansstil, jag älskar de. Tyckte
dock att denna koreografin var ganska tråkig, men beror nog på att jag
hatar låten.

Jag är iaf bruden i ett brunt linne och svarta mjukisar längst bak då vi
dansar första rundan, sen är jag längst fram andra. Men nu ska jag dra
till Skövde, ha en bra dag. Så hörs vi ikväll! :) Kisses ♥

Detta är då alltså en av de danser jag går i :)
 

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: my

Har frågestund på bloggen, skulle vara kul om du ville fråga nåt ? :P

2010-06-19 @ 16:38:44
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0