buhuuu.

God morgon! :)

Känns jättekonstigt att tråkigt att inte vara på danslägret nu. Jag njöt
inte ens av att få sova till 10 idag istället för 8. Jag vill spola tillbaka
tiden till dag 1 på lägret i lördags! Seriöst, bästa jag gjort på länge.

Men det är väl bara att gilla läget nu. Vädret är iaf kanon idag, så nu
ska jag dra ut och sola. Skulle ju inte va fel att få lite mer färg, så ok
det finns väl något positivt med att inte vara på dansskolan idag då.

Hade jag vart där hade jag inte kunnat vara ute och sola. Fast jag
hade vart bra mycket gladare om jag fortfarande vart där. Ni får
ha en bra dag, nu kilar jag ut. Hörs senare under dagen! :) Kisses ♥

& titta, Jocke och jag åt faktiskt nyttig mat igår
till kvällsmat för en gångs skull. Lite cred till oss!



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0