denna kvällen behövde jag verkligen.

Fyfan vad jag älskar min mamma och Evelina! Dom är två utav sjukt
få personer som jag litar på till 110% och kan berätta precis allt för.
Vi tre har haft värsta tjejkvällen ikväll, suttit och snackat killar & om
hur mycket vi har emot de här jävla kungabröllopet.

Min mamma är inte bara min mamma hon är även min bästa vän. Jag
ser min mamma som en kompis när det bara är hon och jag. Eller som
ikväll när hon, jag och Evelina satt och snackade som tre kompisar. 

Evelina känns verkligen som en i familjen. & i mina ögon kommer hon
aldrig att bara vara en kompis, hon kommer alltid vara min syster och
kompis. Men mest syster. Har knappt tagit mig tid till varken Evelina
eller mamma de senaste så denna kvällen behövdes så jävla hårt.

Evelina och jag hann även gå en jättelång runda under kvällen så jag
fortsätter allt att sköta mig med mina nya vanor. Cred to me! Hoppas
ni haft en lika härlig dag/kväll som jag :) Blog you later <3

Älskar denna bild på mig och lil sis, syskonkärlek ♥


/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0