ett minne för livet.

Tar mig lite tid för bloggen innan det är dags att sova. Hade som sagt sista
dagen på danslägret idag, känns riktigt sorgligt. Kommer kännas så himla
tomt imorgon, jag kommer verkligen sakna allt och alla på lägret.

Det har verkligen vart något av de roligaste jag gjort i mitt liv. De blir ett
nytt läger nästa år sa Helene, gud vad jag längtar dit. Dessa 4 dagar gick
alldeles för fort, men har man roligt går ju tyvärr tiden alldeles för fort.

Hela dagen idag var bara sjuuukt rolig. Alla var så himla fulla med energi
trots att alla egentligen var jättetrötta i kroppen efter så många dagar me
dans. Vi körde 40 minuters rep med varje lärare och efter lunch hade både
nybörjar och avancerad grupp Zumba ihop.

Zumba var seriöst något av de roligaste jag provat på. Svårt, men jävligt
kul! Sen körde vi ännu mer rep, fast då med båda grupperna. Sen vid 14
tiden kom de lite föräldrar osv för att se på uppvisningen som vi avslutade
lägret med.

Mamma, Emil och Joakim kom dit för att titta på mig och Lena. Jocke filma
även så de kommer upp någon eller några filmer från de imorgon. Älskar
verkligen att dansa, jag mår så himla bra då jag får göra de. Blir en sjukt
mycket gladare och spralligare Ammi när jag är igång med dansen.

Efter uppvisningen har de bara vart chillerill hemma med Jocke. Är riktigt
trött nu, så nu är de läggdags. Vi hörs imorgon igen, då ska jag försöka
få upp någon av filmerna från uppvisningen! Sov sött och god natt :)

Glada bruudar precis efter vår uppvisning idag.
Det här är verkligen lycka på hög nivå för mig  ♥

Mathilda, Kattis & Malin som tränat oss dessa dagar är de som sitter på
huk längst fram i mitten. Så sköna brudar! Ammi kommer sakna Kattis :(

/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0