fredaaaag.

Hellu sötnosar! :)

De blev visst ingen update igår kväll, hihi busigt av mig. Men sov borta onsdag
natt, åkte direkt till skara vid 10 igår och klippte och slinga håret. Sen drog jag
och Jocke direkt till Vara för att fira Elin a.k.a bull som tog studenten igår.

Sen började jag må sjukt dåligt, ''tjejveckan'' är snart här så det kan nog vart
därför jag mådde dåligt. Då drog vi till min pappas jobb för att ta en ipren och
snacka lite. Sen drog vi hem och så fick jag vila lite, fick en jättestor nalle av
Jocke då :') De var ju faktiskt synd om mig..

Han drog hem vid 22 tiden, då gick jag och la mig. Började jobba redan kvart
i 10 imorses och jävlar vad folk det var, men det gick fint. Min bror hämta mig
sen när jag slutade och då drog vi och Lena till Milan för att köpa pizza tilll oss
och Lenas syster och mamma.

Vi käkade i Lenas systers lägenhet och efter vi ätit drog Emil, jag och Lena till
Lidköping. Lena klippte sig och Emil och jag drog till Rydéns, när Lena var klar
drog vi till Ica för att handla mat till helgen. Vi är nämligen själva hemma hela
denna helgen, mamma & pappa är i Värmland.

& imorgon börjar äntligen mitt och Lenas dansläger! Från lördag till tisdag, halv
10 till halv 3 varje dag. Så nu håller Lena på och gör pastasallad till oss som vi
kan ha med och äta under lunchen imorgon. Sitter och väntar på att Jocke ska
komma hit så att vi kan börja med tacosen, sen blir de mys resten av kvällen.

Vi tänkte se på film i tvrummet alla fyra ikväll, jag köpte två filmer förut idag.
Så då har vi en ikväll och en imorgon, perfa. Lena och jag måste ju dock gå
och lägga oss rätt tidigt eftersom vi ska upp vid 8 imorgon. Förvänta er inte
någon bra uppdatering i helgen, känns som den kommer bli rätt kass.

Men hoppas allt är bra med er! :) TTYL ♥

Massa grattis till min lilla Bull

Drog en lyxshake på max

Nallen jag fick igår, jag har döpt honom till Bobbo :')

& dessa filmer blir de ikväll och imorgon. Redan sett
Sex and the city på bio, men den är så jävla bra! (:



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0