friday I'm in love.

God morgon! :)

Jag får egentligen inte uppdatera för Jocke, för vi har bråttom. Men nu är
jag busig och gör de ändå, så får han platta mitt hår under tiden. Hade en
jättemysig kväll igår med familjen och Joakim.

Vi grillade först lax och åt färskpotatis, sen grillade vi marshmallows. Efter
vi gjort de drog Jocke och jag in till Coop och köpte melon och cola och då
drog vi hem och såg på film. En lugn och skön kväll igår med andra ord! :)

Har ni tur hinner jag slänga in en bild på min outfit idag innan jag drar. Nu
måste jag fortsätta fixa mig, annars lackar Jocke ut på mig. TTYL ♥

Bjuder på de två enda bilderna jag tog igår;



/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0