löördag.

God morgon! :)

Kom hem rätt sent igår så jag gick och la mig direkt, därför blev de ingen
mer update igår. Hade iaf en superbra dag! Jocke kom och hämtade mig
på morgonen, så drog vi till Skövde för att fira hans kompis Christopher
som tog studenten igår.

Först titta vi på utspringet, sen på kortegerna och när de var slut så åt vi
middag och fira Choffe med hans släkt. Sen skjutsa Joakim och jag hem
Choffe och så drog vi ut och ströga med Joakims kabbe. Sjukt härligt!

När vi strögat ett tag drog vi hem och grilla me Jockes familj och såg på
så ska de låta. & efter de blev de en sväng till coop och så var de bara
chillerill resten av kvällen. Så de ska vara när man vart igång hela dagen.

Så här har ni alltså min dag igår, hoppas ni hade en minst lika bra dag
som jag! :) Nu måste jag fortsätta fixa mig, ska nämligen dra iväg och
jobba snart. TTYL ♥

Ska få ett par bilder från gårdagen av Jocke, men så länge
får ni nöja er me några halv taskiga bilder från min mobil;



Ammi fick blommor :')




/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0