mor och dotter dag.

God eftermiddag! :)

Haft fullt upp hela dagen så jag har inte hunnit uppdatera. Men nu har jag
iaf lite tid för bloggen, när jag vaknade imorses hade min mammas kusin
kommit på besök med sin man. Så morgonen började med en fika & prat
med dom.

Hennes kusin var så läskigt lik min mormor, saknar henne :/ Men det var
kul att dom kom på besök iaf, dom bor ända borta i Luleå så snacka om go
dialekt haha. Efter att jag snackat en stund med dom drog jag ut i spåret &
joggade en sväng. Sen blev de lite mer prat med dom innan dom drog hem.

Då bytte jag bara om så drog jag och mamma till stan för att handla. Köpte
även ett nytt fritidskort då, känns som de blir dyrare för varje gång som jag
köper nytt. Men de kommer ju verkligen till användning nu under sommaren
så det går nog runt ändå så att jag tjänar på att ha de.

När vi kom hem lagade jag mat och nu har vi precis ätit. Ska gå ut och sätta
oss i solen och bara prata nu. Idag är de ''mor och dotter dag''! Ha en fortsatt
fin dag, så hörs vi senare :) Kisses ♥

När jag börja köpa detta kort kosta de ''bara'' 500:-, numera
kostar de 585:-. Men jag som far runt så tjänar ändå på att ha
de, så det är värt de. Känns dock mycket när man ska betala..


/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Thilda

kostar det inte 585?:o

2010-06-21 @ 16:38:00
Postat av: ellie m

fin blogg (a)

2010-06-21 @ 18:56:20
URL: http://elliestaafs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0