myyysig kväll.

Haft en riktigt mysig kväll med Evelina och mamma. Var först ute
och gick en runda med Evelina, sen drog vi in till mig och titta på
Beck. Ovanligt? Nej, inte direkt.. de är liksom vår grej.

När filmen var slut la vi oss ute i soffan i tvrummet med mamma
och hade värsta girltalk. Hur mysigt som helst, älskar att ha såna
kvällar med dom. Evelina drog hem vid 23 och då städa jag mitt
rum.

Bytte även lakan i min sänge och då måste man ju duscha innan
man går och lägger sig. För de finns fan inget goare än att lägga
sig typ helt nyduschad i rena lakan. Tänkte va social på msn ett
tag nu innan jag kryper ner i sängen.

Blog you later <3



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej på dig! Kolla gärna in min blogg! :D kraam

2010-07-01 @ 17:13:37
URL: http://axelssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0