nytt halsband.

Haft en jättemysig dag med lil sis, massa girltalk, skratt och även
tårar. Min lil sis är verkligen den bästa i världen. Så glad över att
jag har henne! Har precis duschat nu och håller på att fixa mig.

Under tiden jag fixar mig slänger jag upp bild på mitt nya halsband
jag fick av Jocke igår. Jag känner mig sjukt naken utan halsband &
bär alltid ett. Gillar små, diskreta halsband.

Så de nya passar mig perfekt, alltid kul me lite förändring. Haft min
månadessten runt halsen jättelänge nu, så de var allt dags för något
nytt! :)

Förut..

Nu.. :)

Ni får nöja er med halstaskiga cambilder, hinner inte ta me kameran

/ Ammi

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Älskar sånna små söta, har några att byta på, för tycker inte om att sova med dem. Haha.

2010-06-10 @ 09:40:31
URL: http://lindaviola.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0