riktigt härlig dag.

Gosh vad härligt väder det vart idag, helt underbart! Joakim och jag
drog som sagt till karlsborg förut idag. Låg på stranden där och sola
och löste korsord som två pensionärer, haha. Men det var härligt!

Jag har faktiskt fått färg, wohooo! När vi kom hem nu ikväll bytte vi
bara om och sen gick vi ut & gick en runda på ca 40 minuter.  Vi har
bestämt oss för att sluta vara så flötiga och bara ligga stilla hela tiden.

Så imorgon blir de en tidig joggingrunda i skogen och sen på kvällen
går vi ut och går en lång runda. Man mår så mycket bättre när man
håller igång kroppen. Man blir piggare och orkar mer, så nu får vi ta
tag i de där.

Nu blir det film och sen är det läggdags, så vi hörs först imorgon igen.
Hoppas ni haft en lika härlig dag som jag! :) Sov sött & god natt ♥

Bjöd Jocke på kina buffé innan vi drog till stranden, fööör gott

Så jävla härligt!

Lite flöt men vi blanda de ju iaf me nyttigt..

Jag hade röd penna och Jocke blå, ni ser
ju vem som var duktigast liksom. Haha :')



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: perfektion

i'm back in the game gorgeous

2010-06-16 @ 23:18:42
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0