sorry.

Hallå sweeties! :)

Förlåt för att jag inte uppdatera igår, men jag hade faktiskt inte tid.
Jag drog nämligen med Jocke till Jönköping för att hämta hans bror
och hans brors kompis på elmia där dom vart på DH.

När vi hämtat dom blev de en sväng på A6, både Jocke och jag hitta
en hel del. Sen var hans bror och hans kompis så jävla trötta så vi
fick dra hem efter ca två timmar. Men Jocke och jag hade inte hittat
allt vi skulle ha då.

Därför fick de bli en sväng på commerce och även en sväng på Elins
esplanad. Hitta massa nya fina saker under dagen igår, en riktigt bra
shoppingdag med andra ord. Finns typ inget/ingen som kan göra mig
gladare än vad dans och shopping gör :')

På kvällen igår sen blev de en joggingrunda i spåret och efter de blev
de jordgubbar och mjölk. Efter de däckade jag i sängen, inte konstigt
med tanke på att jag fick gå upp typ halv 7. Vaknade 11 idag och då
drog ja ut på en joggingrunda igen.

Nu sitter jag och äter frukost och när ja ätit klart ska jag städa. Sen
börjar jag jobba 16.00, lär ju va galet mycket folk idag eftersom det
är midsommarafton på fredag. Men då går ju tiden fort isf så det är
väl bara bra!

Ska käka klart nu, sen ska jag städa som sagt. Ha en fin dag! :)

De blev ju en del handlat igår om man säger så..
Fotar och slänger upp bilder på de så fort ja får tid!



/ Ammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0