trööött men lycklig brud.

God kväll sötnosar! :)

Har haft min första dag på lägret idag. Gud vad jag älskar att dansa! Det är min
tränare i feminine vibe som fixat hit två av hennes kompisar från Stockholm som
är proffsdansare. Så förutom feminine vibe fick vi testa på afrikans dans, modern
dans och hip hop.

I hip hop hade vi Kattis och fyfan vilken jävla skön brud. Nu blir jag sugen på att
börja med street dance igen, man får liksom ut sina aggressioner när man dansar
sån dans. Synd att Kattis inte bor här och har en klass med hip hop på dansskolan
här, hade hon haft de hade jag lätt börjat!

Vi dansade till låten som är i början av Pirates of the Caribbean. Skulle tänka oss
att vi var som piraterna i filmen typ. Hon dela upp oss i två
grupper så fick vi stå
mitt emot varandra och köra battling. De var för jävla kul! Ska fortsätta med den
dansen imorgon, de ser jag verkligen fram emot.

Har haft fyra pass med dans idag så jag är rätt trött nu. Men det har vart en grymt
rolig dag och jag ser verkligen fram emot tre dagar till med bara dans. Tog en kall
dusch ganska nyss och nu ligger jag i min brors säng och tittar på när han & Joakim
spelar xbox.

Ikväll blir de bara att ta de lugnt och se film och sådär. Lena och jag måste i säng
tidigt ikväll med, för dansen börjar halv 10 imorgon igen precis som idag. Hoppas
ni andra också haft en bra dag vad ni än gjort! :) TTYL ♥

Hej & välkommen till Ammis mat-blogg! Känns som de flesta
bilder som läggs upp nu för tiden är på mat. Men denna bild
är den enda som togs idag, så ni får allt nöja er.



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: ONE OF A KIND - Tävling pågår !

De där såg ju super smarrigt ut :)

2010-06-12 @ 19:04:00
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: sandra

det såg gott ut =)

2010-06-12 @ 20:07:57
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0