uppvisning imorgon.

Hellu sweeties! :)

I know, min uppdatering suger verkligen nu för tiden. Men har mycket
nu med lägret och allt, vet att den var dålig långt innan de. Men just nu
kan jag iaf skylla på att jag är upptagen med danslägret.

Har haft ännu en sjukt rolig dag med massa dans, känns så jävla sorgligt
att de är sista dagen på lägret imorgon. Jag önskar att de hade vart ännu
längre, nu har jag ju vant mig vid att gå upp tidigt på morgonen osv.

Vi ska iaf avsluta lägret imorgon med en liten uppvisning. Min dansgrupps
nummer med Kattis som vi har i hip hop är så jävla nice! Ska försöka fixa
så att någon filmar de imorgon, vore sjukt kul att ha den filmen kvar som
minne från lägret.

Jag har faktiskt inte träningsvärk någon stans, har bara lite ont i kroppen.
Eller asså det känns liksom att jag tränat ett par dagar i sträck nu. Men de
är skönt, så jag klagar absolut inte. Det enda jag klagar på nu är att lägret
är slut imorgon. Toooo bad :(

Nu blir de en sväng in till stan, hoppas ni haft en bra dag :) TTYL ♥

Idag när jag snöra på mig dansskorna upptäckte jag att jag
har samma färg på naglarna som på mina skosnören, haha :')



/ Ammi

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.se

Snällt :D

2010-06-14 @ 19:31:09
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0