vi greja de.

Efter massa tvek kom både jag och Joakim tillslut ner i poolen. Så nu
är den invigd, vi tänkte på hur jävla kallt de var för dom som var med
på titanic. Då blev vår kyla inget liksom och vi lyckades doppa oss.

Jag tog världens varmaste dusch när jag kom in och efter duschen så
fixade jag mig. Sen drog Jocke hem och då kom min lil sis hit, var så
otroligt skönt att få träffa henne igen. Hade saknat henne som fan.

Nu är hon på kalas men vi ska ses när hon kommer hem igen. Är helt
själv hemma nu, mamma och pappa har inte kommit hem än och Emil
och Lena är på bio. Känns sjukt ensamt, fast lite skönt är de faktiskt.

Ska dammsuga huset nu så att mamma blir glad på mig när hon och
pappa kommer hem senare ikväll. Skriver senare, ha en fin kväll! :)
Kisses ♥

Går fan inte förklara hur jävla kallt det var, haha fyfään


/ Ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0